اخبار

مربی گارمین 2

مربی گارمین 2

مربی گارمین 2

مربی گارمین 2

برای ادامه مطلب قبل در این قسمت روش های هریک از مربیان را بررسی میکنیم.

مربی گرگ :

گرگ از شما می خواهد 3 تمرین را در هفته با هدف تکمیل و 4 یا 5 تمرین در هفته در صورت انتخاب هدف زمانی انجام دهید. او به شما دویدن های زمان بندی شده
و تمرین های خاصی می دهد که کمک می کند روی سرعت و فرم بدنی خود کار کنید و سرعت خود را افزایش دهید. اگر هدف زمانی دارید،
بسیاری از تمرینات او یک قسمت اختیاری دارند که می توانید بدون احساس گناه از آن صرف نظر کنید. برنامه مربی گرگ تنها برنامه ای است که در تمرینات دارای بخش های اختیاری است.

مربی امی :

امی 4 تا 5 تمرین در هفته را برای شما فراهم می کند. دویدن های تمرینی او بر اساس فاصله است. تمرکز مربی امی برای پیشگیری از آسیب دیدگی از طریق تمرینات است
البته تمرینات این مربی ممکن است علاوه بر بخش دویدن برنامه هایی شامل برخی تمرینات تقویتی یا حرکتی باشد. این تمرینات از طریق ویدئوها معرفی می‌شوند و قسمت توصیه‌شده برنامه هستند.
این طرح با افزایش تدریجی فاصله دویدن شما شروع می شود. تمرینات ویژه برای افزایش سرعت، استقامت و توانایی دویدن در هنگام خستگی با پیشروی در برنامه معرفی خواهند شد.

مربی جف :

جف از شما می خواهد 3 تمرین در هفته انجام دهید. روش گالووی یا Run-Walk-Run یک تکنیک شناخته شده است که از استراحت های پیاده روی برای بهبود عملکرد استفاده می کند.
همانطور که انتظار می رفت این روش تمرین و دویدن بخش مهمی از برنامه تمرینی مربی جف است. شما نمی توانید بدون استفاده از روش run-walk-run برنامه را دنبال کنید، زیرا برنامه به این صورت طراحی شده است.
همچنین توجه به این نکته مهم است که بخش‌های run-walk-run در واقع توسط هشدارها در برنامه آموزشی پشتیبانی نمی‌شوند. حتی اگر ساعت شما از هشدارهای دویدن/راه رفتن یا هر نوع هشداری پشتیبانی کند،
این هشدارها همه به طور خودکار در طول آموزش مربی گارمین خاموش می شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *