اخبار

ویژگی ساعت هوشمند گارمین در خواب

ویژگی ساعت هوشمند گارمین در خواب

ویژگی ساعت هوشمند گارمین در خواب

ویژگی ساعت هوشمند گارمین در خواب

اگر بدانید هنگام خواب اتفاقات زیادی در بدن شما می افتد. ارتباطات بین سلول های مغز شما در حال سازماندهی مجدد است.
سلول های شما در حال ترمیم هستند، سطح انرژی شما بازیابی می شود، و مولکول هایی مانند هورمون ها و پروتئین ها آزاد می شوند.
بیایید برخی از ویژگی‌های ساعت هوشمند گارمین (که بسته به دستگاه متفاوت است) که تحت تأثیر خواب قرار می‌گیرند را مرور کنیم.

امتیاز خواب :

برای مانیتورینگ خواب , شما باید در خواب هم ساعت های گارمین را روی دست خود داشته باشید. و توصیه می کنیم به مرور زمان به عادات خواب خود توجه کنید.
خواب یک عملکرد ضروری است که مستقیماً با سلامت جسمی و روانی مرتبط است و به طور مداوم عدم دریافت کافی از آن با فشار خون بالا، بیماری قلبی، سکته مغزی، سلامت روان ضعیف و دیابت نوع 2 مرتبط است.
بررسی نمره خواب گارمین هر روز صبح به شما امتیازی از میزان خوب خوابیدن شما در طول شب بر اساس شش عامل مختلف می دهد و به شما امکان می دهد تنظیماتی مانند زمان خواب زودتر یا کافئین کمتر در طول روز انجام دهید.

مانیتورینگ انرژی بدن:

ویژگی منحصر به فرد ساعت‌های هوشمند گارمین، باتری بدنه، نگاهی بی‌درنگ به منابع انرژی شخصی شماست. با استفاده از Firstbeat Analytics، اندازه‌گیری باتری بدن شما فعالیت بدنی، استرس، استراحت و خواب شما را منعکس می‌کند و اینکه هر کدام چگونه بر سطح انرژی شما تأثیر می‌گذارند.
در مقیاس 1 تا 100، شماره باتری بدن شما نشان می دهد که چقدر برای مقابله با یک چالش در هر نقطه خاص باید باید برای استراحت زمان بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *