اخبار

ساعت کودک گارمین Bounce

ساعت کودک گارمین Bounce

ساعت کودک گارمین Bounce

ساعت کودک گارمین Bounce

Bounce اولین ساعت هوشمند کودکانه متصل به LTE از Garmin

ساعت هوشمند کودکانه با اتصال LTE که به والدین اجازه می‌دهد به راحتی با فرزند خود ارتباط برقرار کنند و مکان آن را پیدا کنند. برای والدین، سرپرستان یا اعضای خانواده که می‌خواهند خرید یک گوشی هوشمند را برای کودک در زندگی خود به تاخیر بیندازند
Bounce یک ابزار ارتباطی برای بچه‌هایی ارائه می‌کند که به یک گوشی هوشمند کاملاً مجهز نیاز ندارند.
با صفحه نمایش لمسی روشن و رنگی و طراحی بادوام و مناسب برای شنا، Bounce پیام‌های متنی و صوتی دو طرفه و همچنین ردیابی لحظه‌ای موقعیت مکانی را به برنامه Garmin Jr. در تلفن هوشمند سازگار با والدین یا قیم ارائه می‌دهد.

ردیابی تناسب اندام :

همراه با ارتباطات، Bounce ردیابی تناسب اندام و فعالیت، بازی‌های سرگرم‌کننده را هم ارائه می‌دهد
با استفاده از اتصال GPS و LTE داخلی Bounce، والدین می‌توانند با ردیابی موقعیت مکانی در Bounce، از طریق برنامه Garmin Jr در تلفن هوشمند خود ، در ارتباط بمانند و از موقعیت مکانی فرزند خود مطلع شوند. نیازی به تعویض ارائه دهندگان خدمات تلفن نیست – اشتراک LTE مستقیماً از طریق Garmin مدیریت می شود.
والدین می توانند مناطق تعریف شده را تنظیم کنند و هنگامی که فرزندشان از محدوده تعیین شده خارج می شود مطلع شوند.
کودکان همچنین می توانند از ویژگی «اعلام حضور» برای به اشتراک گذاشتن مکان فعلی خود استفاده کنند، که یک اعلان به برنامهGarmin Jr در تلفن های هوشمند والدین ارسال می کند. در صورتی که بچه‌ها فراموش کنند، والدین می‌توانند موقعیت مکانی فرزندشان را در برنامه Garmin Jr. «نوسازی» کنند تا مکان فعلی او را ببینند. با Bounce، والدین می توانند سبک زندگی فعال را از سنین پایین تشویق کنند.
معیارهای سلامتی مانند خواب، قدم‌ها و دقیقه‌های فعال، و همچنین فعالیت‌های تناسب اندام را مشاهده کنید.
والدین همچنین می‌توانند اعلان‌هایی را برای یادآوری فرزندان خود برای انجام کارهای روزمره و سایر مسئولیت‌ها ارسال کنند. این یادآورهای دوستانه را می توان طوری تنظیم کرد که به صورت هفتگی یا حتی روزانه تکرار شوند. برای کمک به کودکان در مدیریت بهتر زمان خود، Bounce یک کرونومتر، زنگ هشدار و تایمر را روی مچ دست آنها قرار می دهد تا به آنها زمان تکالیف را بگوید.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *