اخبار

بررسی تخصصی ساعت گارمین Marq carbon

بررسی تخصصی ساعت گارمین marq captain

بررسی تخصصی ساعت گارمین Marq carbon

بررسی تخصصی ساعت گارمین Marq carbon

در این قسمت به بررسی تخصصی ساعت گارمین Marq carbon  می پردازیم.گارمین نسخه جدیدی از Marq را با نام Marq Carbon Edition معرفی کرده است.
سه نسخه وجود دارد که با مخاطبان هدف گارمین هماهنگ است . Marq Athlete، Marq Golfer و Marq Commander همانطور که از نام آن ها پیداست، دربررسی تخصصی ساعت گارمین Marq carbon ،تیتانیوم را به فیبر کربن ذوب شده تغییر می دهند.
گارمین نسخه Marq Carbon Edition را معرفی می‌کند که دارای تلفیقی از فیبر کربن برای طراحی سبک‌تر و قوی‌تر است و آن را به خودنمایی‌ترین دستگاه در خط تولید ممتاز خود تبدیل می‌کند.
در بررسی تخصصی ساعت گارمین Marq carbon کاردستی Marq Carbon استثنایی است، با بدنه فیبر کربنی جامد و طرح‌بندی مچی ممتاز، برای کسانی که مایلند برای داشتن ظاهری متمایز و منحصربه‌فرد برای خرید لباس‌های مچی هزینه‌های زیادی کنند، جذاب است.
فیبر کربن که مورد علاقه خودروهای اسپرت و دوچرخه سواران است، سبک تر و قوی تر از تیتانیوم است.
کاری که گارمین در اینجا انجام می دهد این است که صفحه کلید را روی پریمیوم ترین دستگاه های خود می چرخاند.
گارمین Marq Carbon دارای یک قاب 46 میلی متری است که از 130 لایه فیبر کربن ذوب شده استفاده می کند.
هر لایه زمانی که قرار می‌گیرد کمی می‌چرخد و از گرما و فشار استفاده می‌شود تا کیس جدید را با هم به شکل قاب ساعت دلخواه ترکیب کند.
نتیجه این است که الگوی فیبر کربن زیبایی که در بدنه این ساعت ها می گذرد.
مشخصاً Marq Carbon Commander قابل اعتمادترین در بین این سه دستگاه است.
فیبر کربن ذوب شده گارمین 62 درصد سبک تر از تیتانیوم است، در حالی که مقاومت سایشی بیشتری نیز دارد.
در سری جدید گارمین MARQ Carbon، قاب میانی و قاب از فیبر کربن ذوب شده ساخته شده‌اند.
در حالی که دکمه‌ها، حلقه بیرونی قاب و قاب پشتی همگی از تیتانیوم درجه 5 با روکش DLC مشکی ساخته شده‌اند.
علاوه بر این، از آنجایی که مجموعه MARQ به طور قابل توجهی گران‌تر از ساعت‌های هوشمند استاندارد این برند است، گارمین گارانتی خود را تا دو سال برای سری MARQ دو برابر می‌کند.
همچنین گزینه‌های تعمیر و سرویس گسترده‌ای را برای دارندگان MARQ ارائه می‌دهد که ممکن است به ساعت‌های خود از طریق ناهمواری و فعال بودن آسیب وارد کنند،استفاده کنید.
باتری‌ها، صفحه‌نمایش‌ها و اجزای کیس را می‌توان از طریق خرده‌فروش‌های مجاز گارمین تعویض کرد.
این بدان معناست که ساعت‌های گارمین MARQ طول عمر بسیار بیشتری دارند و در صورت خرابی یا خرابی قطعات، نیازی به تعویض ندارند.
بالاترین سطح سلسله مراتب ساعت های هوشمند گارمین، سری MARQ این برند است که از مدل هایی تشکیل شده است که از مواد درجه یک ساخته شده و دارای ویژگی های برتر هستند.
با قیمتی که می‌تواند بیش از ده برابر قیمتی باشد که برند برای ارائه‌های سطح ابتدایی خود می‌پردازد، مجموعه MARQ به عنوان مجموعه ساعت‌های هوشمند لوکس گارمین قرار می‌گیرد.
در حالی که اکثر دستگاه‌هایی که به‌عنوان «ساعت‌های هوشمند لوکس» نام‌گذاری می‌شوند، صرفاً ساعت‌های هوشمند ساخته‌شده توسط شرکت‌های بزرگ هستند.
نام برندهای لوکس، سری MARQ گارمین در واقع قصد دارد تا علاوه بر مواد بالا که برای ساخت خود دستگاه‌ها استفاده می‌شود، قابلیت‌های گسترده‌تری را در اختیار مالکان قرار دهد.
گارمین برای سال 2023 مجموعه MARQ Carbon را طراحی نموده است که بر روی نسل دوم موجود از سری MARQ گسترش می یابد
و اولین ظاهر خود را در قالب سه مدل هدفمند مختلف که همگی دارای کیس های سبک وزن ساخته شده از فیبر کربن ذوب شده هستند، ظاهر می شود.
فیبر کربن یکی از محبوب ترین مواد در صنعت ساعت سازی در حال حاضر است، اگرچه همه اشکال فیبر کربن یکسان ساخته نمی شوند.
اجزای فیبر کربن از خود کربن به همراه نوعی ماتریس رزین برای نگه داشتن قطعات کربن در کنار هم تشکیل شده است.
جدای از تفاوت‌های مربوط به درصد کربن، طول الیاف و ترکیب شیمیایی عوامل اتصال، ساختار واقعی اجزای فیبر کربن می‌تواند به طور چشمگیری از یک فرآیند تولید به دیگری متفاوت باشد.

بررسی تخصصی ساعت گارمین marq captain
ساعت گارمین MARQ CAPTAIN

ساعت گارمین Marq carbon athlete

اولین مورد از سه مدل جدید ساعت گارمین Marq carbon athlete است و یک ساعت ورزشی چند منظوره است که مجموعه گسترده ای از ویژگی های مختلف ردیابی فعالیت و مربیگری عملکرد را ارائه می دهد.
ورزش های از پیش بارگذاری شده شامل پروفایل هایی برای همه چیز از دویدن در مسیر، پیاده روی، و شنا گرفته تا قایقرانی، کوهنوردی، یوگا و حتی پیلاتس است
ساعت گارمین MARQ carbon Athlete همچنین دارای تمرینات متحرک روی دستگاه است که می تواند به راهنمایی کاربران در طیف گسترده ای از فعالیت های مختلف کمک کند.
علاوه بر این، این ساعت با مانیتور بند سینه HRM-Pro این برند نیز همراه است تا تاریخ دویدن و ضربان قلب دقیق‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد.ساعت MARQ Athlete Carbon Edition مجهز به یک بند سیلیکونی درجه یک که ظاهری یکپارچه با بدنه دارد که برای طیف وسیعی از خریداران جذاب خواهد بودو اساساً تمام موارد را در بر می گیرد. عملکردهایی که در ساعت های ورزشی گارمین پیدا می کنید و آنها را به بالاترین سطح ممکن می رساند.

 

ساعت گارمین Marq carbon athlete

ساعت گارمین Marq carbon golfer

دومین مدل جدید ساعت گارمین Marq carbon golfer شناخته می‌شود و از قاب فیبر کربن ذوب شده این سری جدید استفاده می‌کند و آن را به یک ساعت هوشمند هدفمند که مخصوص دنیای گلف طراحی شده است تبدیل می‌کند.
این ساعت که از قبل با بیش از 43000 دوره مختلف از سراسر جهان بارگذاری شده است.
همچنین دارای یک جعبه مجازی داخلی است که اطلاعاتی مانند توصیه های باشگاه بر اساس باد، ارتفاع، و داده های نوسان شخصی آنها را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.
مانند دیگر ساعت‌های هوشمند گارمین، نسخه جدید MARQ Golfer Carbon نیز خواب، ضربان قلب و سایر معیارهای سلامت و تناسب اندام را ردیابی می‌کند
و اساساً نسخه فوق‌العاده برتر سری ساعت‌های گلف Approach این برند است که ویژگی‌های آن افزایش یافته است.
عملکرد و بدنه فیبر کربن سبک وزن. بند استاندارد Garmin MARQ Golfer Carbon Edition یک بند هیبریدی لاستیکی چرمی و سبز FKM است
که ظاهری الهام گرفته از دسته های چوب گلف دارد، اگرچه با یک بند سیلیکونی اضافی همراه با سه سنسور CT10 این برند که سوار می شوند همراه است.

ساعت گارمین مارک کربن
ساعت گارمین Marq carbon golfer

ساعت گارمین Marq carbon commander

آخرین ساعت از مجموعه جدید ساعت گارمین MARQ Commander Carbon است، و این مدل نظامی است که تقریباً همان عملکردهای اصلی را مانند برادران خود ارائه می دهد.
اما برخی از حالت های ورزشی خاص را با ویژگی های در نظر گرفته شده برای آن ها تعویض می کند.
علاوه بر این، دکمه‌های کناری قاب دارای روکش بافتی برای چسبندگی بیشتر هستند، و در حالی که یک بند سیلیکونی دوم همراه با ساعت گنجانده شده است.
گزینه بند اصلی برای MARQ Commander Carbon Edition یک بند نایلونی با بافت ژاکارد است. الگوی تصادفی ظریف در آن بافته شده است.
برخلاف سایر مدل‌های گارمین، نسخه جدید MARQ Commander Carbon دارای تعدادی عملکرد است که به طور خاص برای محاسبات هوانوردی و بالیزیک طراحی شده‌اند.
همراه با تنظیمات صفحه نمایش که به ساعت اجازه می‌دهد هنگام استفاده از عینک دید در شب از آن استفاده کند.
مانند سایر مدل‌های نظامی گارمین، MARQ Commander همچنین دارای تنظیمات حالت مخفی است که به ساعت اجازه می‌دهد عملیاتی بماند،.
اما ذخیره و اشتراک‌گذاری داده‌های GPS را متوقف می‌کند و اتصال بی‌سیم را غیرفعال می‌کند.
به علاوه، اگر امنیت به یک مشکل تبدیل شود، ساعت گارمین MARQ Commander دارای یک ویژگی سوئیچ kill مجازی است که دستگاه را از تمام داده های ذخیره شده کاربر پاک می کند.

ساعت گارمین Marq carbon commander

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *