اخبار

بررسی تخصصی ساعت پلار Vantage V3

بررسی تخصصی ساعت پلار Vantage v3

بررسی تخصصی ساعت پلار Vantage v3

بررسی تخصصی ساعت پلار Vantage v3

در بررسی تخصصی ساعت پلار Vantage v3 با الهام از همه کسانی که احساس می کنند که به عنوان یک ورزشکار عمل می کنند، عملکرد ورزشی را با قدرت خام نسل جدید پلت فرم همجوشی سنسور، Polar Elixir و طراحی خیره کننده الهام گرفته از میراث شمال اروپا به سطح بالاتری می برد. در بررسی تخصصی ساعت پلار Vantage v3 نشانگرهای زیستی بیشتری را نسبت به قبل اندازه گیری کند و دارای صفحه نمایش AMOLED فوق العاده است. و البته، با تمام عملکردهای آموزشی، ریکاوری و خواب ارائه می شود که کاربران Polar به آنها علاقه مند شده اند.دقیق تر و دقیق تر از همیشه.
اهداف غیر ممکن وجود ندارند شما این پتانسیل را دارید که به هر هدفی که تعیین می کنید برسید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در کار قرار دهید. اهدافی را تعیین کنید، برای رسیدن به آنها تلاش کنید و از آنها پیشی بگیرید. موارد بعدی را تنظیم کنید. این همان چیزی است که به عنوان یک ورزشکار عمل می کند.
پیشرفت ورزشی مستلزم رشد قوای جسمی و ذهنی است تا سریعتر، قوی تر و متناسب تر شوید برای رسیدن به اهدافتان. این در مورد فشار دادن محدودیت های شما است، اما نه در حدی که سوء استفاده آمیز باشد. پیشرفت ورزشی در مورد گوش دادن به بدن شما است.تنظیم تمرینات خود در پاسخ به بازخورد بدن برای پیشرفت پایدار و تقویت یک ارتباط قوی ذهن و بدن برای تعمیق درک شما از قابلیت های فیزیکی است.
درک بدن انسان در ورزش و زندگی ، این ایده ای است که موتور اصلی جدید ساعت پلار Vantage 3 را به حرکت در می آورد: جدیدترین نسل فناوری های حسگر زیستی. شرکت پلار آن را Polar Elixir می نامد، ترکیبی نوآورانه از حسگرها که آن پدیده های بیولوژیکی نامحسوسی را که به طور مداوم در بدن ما اتفاق می افتد، از ضربان قلب گرفته تا تغییرات دمایی کوچک و اکسیژنی که از جریان خون ما عبور می کند، تشخیص می دهد.
Polar Elixir اطلاعات بیشتری را از بدن انسان نسبت به قبل اندازه گیری می کند و آن را به داده ها و بینش های دیجیتالی تبدیل می کند. فناوری نوآورانه همجوشی حسگرها، الگوریتم‌های پیشرفته و مبتنی بر علم را قادر می‌سازد که پیشرفته‌ترین و دقیق‌ترین درک را از بدن ارائه می‌دهند و راهنمایی منحصر به فردی را در ورزش و زندگی ارائه می‌دهند.
نتیجه یک ساعت ورزشی هوشمند است که به ورزشکاران نخبه و روزمره ابزارهایی برای درک بدن خود، واکنش آنها به ورزش و نحوه ریکاوری می دهد. ما بر این باوریم که وقتی متوجه شدید که بدن شما چگونه با دقت کار می کند، می توانید تمرینات خود را به خوبی تنظیم کنید و مطمئن شوید که هر جلسه اهمیت دارد و سازنده است.

بررسی تخصصی ساعت پلار Vantage V3

عمر باتری ساعت پلار ونتیج 3

بررسی تخصصی ساعت پلار Vantage v3 برای عمر باطری حتی با نمایشگر روشن‌تر و قدرت پردازش سریع‌تر، ساعت پلار Vantage V3 عمر باتری را برای روزهای زیاد دوام می‌آورد و نگرانی در مورد شارژ هر شب را از بین می‌برد. یک باتری بزرگتر همراه با فناوری کارآمدتر انرژی، تا 53 ساعت زمان تمرین را با یک بار شارژ (یا حداکثر 140 ساعت در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی) یا حداکثر 8 روز کامل نمایش زمان می دهد.

معرفی نقشه ها در ساعت Polar Vantage v3

هر کجا که تمرین می کنید، اکنون می توانید گوشی خود را پشت سر بگذارید و با استفاده از ساعت خود دقیقاً بدانید کجا هستید و به کجا می روید.
ساعت Polar Vantage V3 اکنون دارای نقشه‌های آفلاین است که می‌توانید برای ماجراجویی‌های خارج از خانه در ساعت خود آپلود کنید. به علاوه، GPS دو فرکانس ردیابی موقعیت مکانی دقیق تری را با تداخل کمتر از ساختمان های بلند و آب و هوای بد فراهم می کند.
به طور پیش فرض، هر ساعت پلار Vantage V3 جدید دارای نقشه های از پیش بارگذاری شده برای اروپا و آمریکای شمالی است. نقشه های سایر کشورها و مناطق را می توان به راحتی از برنامه Polar Flow به صورت رایگان دانلود کرد.
سایر ویژگی های ناوبری عبارتند از:
راهنمای گام به گام توسط komoot. مسیرها را با ساعت خود برای راهنمایی مسیر در زمان واقعی همگام کنید.
Route & Elevation Profiles و Hill Splitter. با نمایش هر صعود و فرود مسیرتان، تصویر واضحی از زمینی که در آن تمرین می کنید، ببینید.
پیگیری بازگشت. جهت رسیدن به نقطه شروع خود را دریافت کنید.
اطلاعات ارتفاع سنج، قطب نما و مختصات خود را با این ساعت بدست اورید.

بررسی تخصصی ساعت پلار Vantage V3 مشخصات عمومی ساعت پلار Vantage 3

– جنس صفحه: گوریلا گلس Gorilla Glass
-جنس دور شیشه: آلومینیوم Aerospace
-جنس بدنه: آلومینیوم
-سازگاری با بند های Quick Release : سایز 22 میلی متر
-جنس بند: سیلیکون
-اندازه فیزیکی: 47 × 50.8 × 14.5 میلیمتر
-صفحه نمایش لمسی : دارد
-صفحه نمایش رنگی: دارد
-نوع نمایش : AMOLED
-اندازه صفحه نمایش: 1.39 “(35.3 میلی متر) قطر
-کیفیت نمایش:454 × 454 پیکسل
-وزن: 57 گرم (39 گرم بدون بند سیلیکونی)
-ضد آب: تا عمق 50 متر
-عمر باتری: حالت آموزش -عمر باتری، تا: 61 ساعت -حالت تماشای عمر باتری، تا: 288 ساعت عمر باتری با -حالت آموزش صرفه جویی در مصرف انرژی، تا: 140 ساعت
-حافظه: 32 مگابایت
-قابلیت گرفتن نقشه: دارد
-فضای ذخیره سازی : 32.768 گیگابایت

لینک خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساعت پلار vantage v3 :

www.garminkala.com

www.garminstore.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *