اخبار

ساعت گارمین تکتیکس 7 امولد

ساعت گارمین تکتیکس 7 امولد

ساعت گارمین تکتیکس 7 امولد

ساعت گارمین تکتیکس 7 امولد

ساعت گارمین تکتیکس 7 آمولد در سال 2023 و به تازگی توسط کمپانی گارمین با صفحه نمایش Amoled به بازار ارائه شده است.
گارمین امروز تاکتیکس 7 AMOLED Edition را معرفی کرد که جدیدترین نسخه از سری ساعت‌های هوشمند تاکتیکس 7 است.
جدیدترین تاکتیکس 7 با نمایشگر AMOLED تطبیقی با دکمه‌های سنتی و صفحه لمسی، ویژگی‌های آموزشی و عملکردی، ناوبری مبتنی بر مچ، و نظارت بر سلامت و تندرستی را ارائه می‌کند.
همچنین یک چراغ قوه جدید سازگار با دید در شب و عمر باتری تا 31 روز وجود دارد.
دن بارتل، معاون فروش جهانی مصرف کننده گارمین، گفت: «این ساعت هوشمند تاکتیکی مدرن و بسیار سازگار برای هر محیط یا کاری آماده است.
ویژگی‌های اختصاصی آن برای پاسخگویی به موقعیت‌های منحصربه‌فردی که مشتریان تاکتیکس در آن قرار می‌گیرند، طراحی شده‌اند
و مهم‌تر از همه نیازهای آنها را به طور کارآمد و مؤثر برآورده می‌کند. شما می‌توانید روز یا شب، هر کجا که مأموریت شما را می‌برد، به این ساعت وابسته باشید.»

نسخه جدید تاکتیکس 7 AMOLED

صفحه نمایش تطبیقی: صفحه نمایش 1.4 اینچی قابل خواندن در نور خورشید جزئیات بیشتری را ارائه می دهد و می تواند کم نور شود.
چراغ قوه سازگار با دید در شب: با استفاده از چراغ قوه سفید/سبز مدل‌های فعلی تاکتیکس 7، جدیدترین نسخه یک چراغ قوه سبز با قابلیت تنظیم نور را ارائه می‌کند
که می‌تواند هنگام فعال شدن حالت دید در شب (NVG) استفاده شود و در عین حال به حفظ دید در شب طبیعی کاربر کمک می‌کند.
سنسور ضربان قلب: حسگر نوری پیشرفته و الگوریتم‌های خاص، ردیابی عملکرد بهبود یافته‌ای را برای طیف وسیع‌تری از فعالیت‌ها ارائه می‌کنند
و درک بهتر نحوه واکنش بدن به محیط‌های خاص و چالش‌های فیزیکی را آسان‌تر می‌کنند.
حالت Red Shift: بیش از یک صفحه ساعت مشکی و قرمز، Red Shift کل رابط ساعت را به سایه‌های قرمز تغییر می‌دهد
تا با مسدود کردن رنگ‌های نوری که مردمک‌ها را منقبض می‌کنند، دید در شب حفظ شود. همچنین می تواند به کاهش اختلالات چرخه خواب کمک کند.

ویژگی های ساعت گارمین تکتیکس 7 امولد 

صفحه نمایش تطبیقی: یک صفحه نمایش 1.4 اینچی پر جنب و جوش و قابل خواندن در نور خورشید جزئیات بالاتری را ارائه می دهد و در صورت عدم شناسایی می توان آن را تا زیر یک ذره روشنایی کم کرد.

چراغ قوه سازگار با دید در شب: با استفاده از چراغ قوه سفید/سبز مورد علاقه مشتری مدل‌های فعلی تاکتیکس 7، جدیدترین نسخه یک چراغ قوه سبز با قابلیت تنظیم نور را ارائه می‌کند

که می‌تواند هنگام فعال شدن حالت دید در شب (NVG) استفاده شود و به حفظ شب طبیعی کاربر کمک کند. بینایی در حالی که نور را در ناحیه نزدیک فراهم می کند.

حسگر ضربان قلب: حسگر نوری پیشرفته و الگوریتم‌های خاص، ردیابی عملکرد بهبود یافته‌ای را برای طیف وسیع‌تری از فعالیت‌ها ارائه می‌دهند و درک بهتر نحوه واکنش بدن به محیط‌های خاص و چالش‌های فیزیکی را آسان‌تر می‌کنند.

حالت Red Shift: بیش از یک صفحه ساعت مشکی و قرمز، Red Shift کل رابط ساعت را به سایه‌های قرمز تغییر می‌دهد تا با مسدود کردن رنگ‌های نوری که مردمک‌ها را منقبض می‌کنند.

دید در شب حفظ شود. همچنین می تواند به کاهش اختلالات چرخه خواب کمک کند.

برای عمل ساخته شده است :

تاکتیکس 7 AMOLED Edition با استاندارد نظامی (MIL-STD-810) برای عملکرد حرارتی، شوک و آب ساخته شده است، دارای رتبه آب تا 10 ATM1 است و می تواند تا 31 روز آماده ماموریت بماند.

حفاظ‌های دکمه‌ای با بند فلزی تقویت‌شده با قاب تیتانیومی DLC خاکستری کربن (روکش الماس‌مانند)، لنز یاقوت کبود مقاوم در برابر خراش، محفظه پلیمری تقویت‌شده با فیبر و پوشش پشتی تیتانیوم

و نوارهای تاکتیکی نایلونی مشکی QuickFit جفت می‌شوند. علاوه بر این، طراحی مستحکم و در عین حال پیچیده ساعت هوشمند امکان انتقال بدون درز از میدانی به عملکردهای رسمی را فراهم می کند.

ویژگی های آماده برای میدان ساعت گارمین تکتیکس 7 امولد:

در طول عملیات شبانه، ساعت گارمین تکتیکس 7 امولد یک چراغ قوه چند ال ای دی داخلی ارائه می کند که دسترسی سریع به نور روشن و ثابت به رنگ سفید یا سبز را فراهم می کند. هنگامی که در حالت NVG است

صفحه نمایش AMOLED تا حدی کاهش می یابد که برای کاربر اصلی (از جمله کسانی که دستگاه های نوری شبانه استفاده می کنند) عملکردی دارد اما برای دیگران تقریباً نامرئی است.

در مکان‌های حساس، مشتریان می‌توانند از حالت Stealth Mode استفاده کنند که ارتباطات بی‌سیم را خاموش می‌کند اما همچنان مسافت‌های طی شده و داده‌های بیومتریک را بدون ثبت اطلاعات مکان جمع‌آوری می‌کند.

استفاده از این ویژگی به ساعت امکان استفاده و حتی آپلود داده های ثبت شده را می دهد – در حالی که مکان آن را پنهان می کند، که معمولاً از طریق برنامه های آموزشی محبوب تلفن همراه قابل مشاهده است.

آموزش و پشتیبانی بهداشتی ساعت گارمین تکتیکس 7 امولد :

تاکتیکس 7 AMOLED Edition که برای استفاده تمام روز طراحی شده است، دارای ابزارهای سلامت و تندرستی 24 ساعته Garmin

از جمله Pulse Ox، ضربان قلب مبتنی بر مچ، ردیابی تنفس و استرس، به علاوه بینش سلامتی مانند Body Battery، Fitness Age، Morning Report است. و امتیاز خواب با نظارت بر خواب پیشرفته.

علاوه بر فعالیت های اختصاصی مانند شکار، کوه نوردی و تمرینات قدرتی، ابزارهای جدیدی را برای مشتریان فراهم می کند تا به اوج عملکرد دست یابند.

از جمله امتیاز استقامت و امتیاز تپه برای اندازه گیری فعالیت بدنی پایدار در حین ارزیابی پیشرفت. علاوه بر این، قدرت دویدن مبتنی بر مچ دست به کاربران اجازه می دهد

تا میزان قدرت فیزیکی اعمال شده برای مدیریت و تنظیم دقیق آمادگی تمرینی را بسنجند.

ویژگی های آماده حمل و نقل هوایی ساعت گارمین Tactix 7 Amoled:

هوانوردان غیرنظامی و نظامی از ویژگی Direct-To-Navigation ساعت هوشمند بهره مند خواهند شد که به کاربران اجازه می دهد مستقیماً به یک فرودگاه در پایگاه داده هوانوردی جهان حرکت کنند

یا از عملکرد “نزدیک ترین” برای فعال کردن مسیر به فرودگاه نزدیک استفاده کنند. علاوه بر این، خلبانان می توانند به آب و هوای هوانوردی از جمله رادار NEXRAD، METAR و TAF دسترسی داشته باشند

تا بادها، دید، فشار هوا و موارد دیگر را مستقیماً روی ساعت هوشمند خود ببینند.

در طول عملیات هوابرد، Jumpmaster را می توان برای سه نوع پرش استفاده کرد: HAHO، HALO و Static.

ساعت را روی حالت موقعیت دوگانه تنظیم کنید و همزمان دو مجموعه از سیستم مختصات مانند MGRS و طول و عرض جغرافیایی را در یک صفحه داده نمایش می دهد.

ناوبری جهانی ساعت گارمین تکتیکس 7 امولد :

ساعت گارمین تکتیکس 7 امولد با استفاده از پشتیبانی GPS چند باند، مشتریان می توانند برای بهبود دقت موقعیت به فرکانس های متعدد ارسال شده توسط ماهواره های ناوبری دسترسی داشته باشند.

مدل جدید تاکتیکس 7 با نقشه‌های TopoActive و نقشه‌های مرزهای زمین عمومی، نقشه‌های SkiView™ و بیش از 43000 زمین گلف تمام رنگی در سراسر جهان از پیش بارگذاری شده است

و با سرویس +نقشه‌های بیرونی Garmin سازگار است. با Outdoor Maps+، کاربران می‌توانند به محتوای نقشه‌برداری ممتاز مانند تصاویر ماهواره‌ای، نقشه‌های State Plat، Hunting Units و غیره دسترسی داشته باشند.

تاکتیکس 7 AMOLED Edition اکنون با یک شروع در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *