اخبار

ساعت گارمین MARQ ADVENTURER

ساعت گارمین MARQ ADVENTURER

ساعت گارمین MARQ ADVENTURER

ساعت گارمین MARQ ADVENTURER

شما کاوش می کنید که سرزمین های ثبت نشده را پیدا کنید و از محدودیت های خود عبور کنید. شما بهترین ها را می خواهید. یک ساعت مدرن با تکنولوژی پیشرفته که اشتیاقتان به ماجراجویی را افزایش دهد.
با قاب 360 درجه این ساعت طبیعت گردی خود را کامل کنید.
به ارتفاعات صعود کنید در حالی که سطح اکسیژن خون خود را در طول مسیر زیر نظر دارید.
از نظر طراحی این ساعت دارای بند چرمی و قاب تیتانیوم میباشد که جذابیت این ساعت را بسیار بالا میبرد.

قابلیت های ساعت جدید گارمین

MARQ:

عمر باتری این دستگاه با یک باتری لیتیومی قابل شارژ که تا 16 روز در حالت هوشمند و تا 6 روز در حالت همیشه روشن دوام می آورد، برای همراهی در ماجراجویی های خود، عملکرد باتری باورنکردنی را دارا میباشد.
این دستگاه دارای سنسور های نسل جدید میباشد و در عین حال عمر باطری این دستگاه را هم تضمین میکنند.
با حسگرهای ABC، از جمله ارتفاع سنج برای داده های ارتفاع، فشارسنج برای نظارت بر آب و هوا و قطب نما الکترونیکی 3 محوره، مسیر بعدی خود را پیمایش کنید.
از برنامه ریز صعود ClimbPro برای مشاهده اطلاعات در مورد صعودهای فعلی و آینده خود، از جمله فاصله و افزایش ارتفاع استفاده کنید.
این ساعت دارای ارتفاع سنج بارومتریک میباشد که ارتفاع شما را تشخیص میدهد, سنسور های این دستگاه تعداد تنفس شما را نشان می دهد، بنابراین می توانید ببینید که چگونه در ارتفاع فعلی مقاومت می کنید.
با برنامه اکسپدیشن در مصرف باتری صرفه جویی کنید تا بتوانید سفرهای خود را در مناطق دور هفته ها افزایش دهید.
نقشه های توپوگرافی چند قاره ای و نقشه‌های TopoActive اروپا از قبل در این دستگاه بارگذاری شده‌اند تا کاوش‌های شما را آسان کنند و مسیر را به شما نشان دهند. خطوط زمین، ارتفاعات، قله ها، پارک ها، خطوط ساحلی، رودخانه ها،
دریاچه ها و سایر ویژگی های جغرافیایی را مشاهده کنید. نقشه های اضافی را از طریق اتصال به Wi-Fi از سراسر جهان دانلود کنید.
مسیریابی رفت و برگشت مسافتی را که می خواهید طی کنید وارد کنید و مسیرهای پیشنهادی را دریافت کنید که شما را به نقطه شروع بازگرداند. مسیریابی با Trendline به شما کمک می کند بهترین مسیرهای محلی را پیدا کنید.
زمین های گلف نقشه های تمام رنگی را برای بیش از 42000 زمین گلف در سراسر جهان فعال کرده است و ویژگی PlaysLike Distance را دریافت کنید.
جزئیات سفر خود را در تقویم برنامه Garmin Connect تلفن هوشمند وارد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *