اخبار

جدید ترین ساعت گارمین vivomove trend

جدید ترین ساعت گارمین vivomove trend

جدید ترین ساعت گارمین vivomove trend

جدید ترین ساعت گارمین vivomove trend

بعد از INSTINCT CROSSOVER حالا نوبت به ساعت دیگری است که قبل از معرفی شدن فاش شود. این ساعت از سری های فیتنس و تناسب اندام vivomove است.
برای اولین بار FCC این ساعت را فاش کرد که در اطلاعات این ساعت اتصال بلوتوث,ANT+وNFC را تایید کرده است. ممکن است که ساعت بعدی گارمین vivomove trend باشد.
گارمین سال پرمشغله‌ای را پشت سر گذاشته است و ساعت‌های هوشمند متعددی در اختیار دارد. اخیراً، این شرکت سری Marq Gen 2 را به طور جداگانه معرفی کرده است.
با این حال، افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که می‌توان ساعت‌های هوشمند بیشتری مانند Vivomove Trend را تولید کرد. GoAndroid کشف کرد که گارمین این موضوع را با کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تأیید کرده است، پس میتوانیم بگوییم که گارمین درحال رشد است و ساعت های زیادی در ر است.
گارمین شماره مدل A04224 را برای این ساعت هوشمند انتخاب کرده است که چیزی در مورد دستگاه فاش نمی کند. با کمال تعجب، Garmin یا FCC سندی حاوی نام Vivomove Trend منتشر کرده است که احتمالاً نام بازاریابی دستگاه است.
جای تعجب نیست که Vivomove Trend از استانداردهای اتصال مدرن مانند ANT+، بلوتوث و NFC پشتیبانی می کند. گنجاندن مورد دوم به این معنی است که Vivomove Trend از Garmin Pay پشتیبانی می کند. گفته میشود. باتری این دستگاه 87 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که برای یک ساعت هوشمند معمولی بسیار کوچک است. در عوض، به نظر می‌رسد که Vivomove Trend یک ساعت هوشمند هیبریدی دیگر خواهد بود که بر یک پنل LCD کوچک در یک صفحه ساعت معمولی متکی است. متأسفانه، هنوز تاریخ عرضه و قیمت عرضه آن فاش نشده است.
برای اطلاعات بیشتر درباره ی این ساعت باید منتظر کمپانی گارمین باشید.

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *